lunes, 2 de diciembre de 2013

Els passos d'un cavall

Somos Mònica, Estel i Aroa alumnas de 2ºESO del Instituto Joan Puig i Ferreter de La Selva del Camp (Tarragona). Os presentamos nuestro segundo trabajo en este blog. Se titula "Els passos d'un cavall" (Los pasos de un caballo).

Aquest àudio està fet al voltant de les 18:30 del dia 13 d'octubre del 2013 en un tros de camp a l'aire lliure que té la nostra companya. Vam triar aquest paisatge perquè pensàvem que seria una idea que poca gent podria fer perquè la majoria no tenen cavalls i també perquè vam pensar que podríem fer anar al cavall amb diferents ritmes i llocs i seria bastant original. En l'audio es pot sentir al cavall que apareix a la foto passejant però no sempre al mateix ritme sinó unes vegades al pas i unes altres al trot. També es pot sentir que va per diferents tipus de sòl: per la grava, per la sorra, per la sorra amb fulles, per ciment i per rajoles. En aquest audio es poden sentir les intervencions de: les gallines, els passos de la persona que acompanya el cavall, un cotxe, el vent i al final de tot de l'àudio també es sent aigua que raja a pressió i que xoca amb les rajoles que hi ha al terra.


Este audio está hecho alrededor de las 18:30 del día 13 de octubre de 2013 en una masia  de campo al aire libre que tiene nuestra compañera. Elegimos este paisaje porque pensábamos que sería una idea que poca gente podría hacer porque  la mayoría no tienen caballos y también porque pensamos que podríamos hacer trotar el caballo con diferentes ritmos y en diferentes lugares y sería bastante original. En el audio se puede oír al caballo que aparece en la foto paseando pero no siempre al mismo ritmo sino unas veces al paso y otras al trote. También se puede oír por diferentes tipos de suelo: por la grava, por la arena, por la arena con hojas, por cemento y por baldosas. En este audio se pueden escuchar las intervenciones de: las gallinas, los pasos de la persona que acompaña al caballo, un coche, el viento y al final de todo el vídeo también se oye agua que mana a presión y que choca con las baldosas que hay en el suelo.



1 comentario:

  1. A este paisaje sonoro solo le falta el olor para querer habitar permanentemente en el. Me encantan los caballos, gracias por compartir

    ResponderEliminar