martes, 17 de junio de 2014

Llamps i trons





Després d’aquest dies tan calorosos que hem viscut arreu de Catalunya on es coïen ous sembla que ara ha arribat una borrasca. Ahir va haver-hi una tempesta amb llamps i trons que feia feredat.

 Jo estava a Argentona que es troba al Maresme molt a prop de Mataró i al vespre va caure un ruixat insignificant però a l’albada es va accentuar. Em vaig despertar vora les quatre de la matinada per anar al lavabo i quan m’hi dirigia vaig veure que la finestra del despatx havia quedat oberta i tota l’aigua entrava sense parar. A l’encendre el llum vaig adonar-me’n que l’aigua m’arribava fins el turmell, a més a més tota la paret que es troba davant de la finestra estava mullada. Ràpidament, vaig tancar la finestra i vaig posar-me a fregar l’habitació sense despertar els meus pares perquè amb el mal despertar que tenen s’haguessin empipat amb el meu germà i amb mi per no haver tancat totes les finestres del segon pis com ens van dir.

Després d’aquest enrenou me’n vaig tornar a dormir amb els trons que semblaven sacsejar casa nostra.


                                                                                                                            Georgina Manyanic
                                                                                                                            4rt ESO  Col·legi Casp

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.