martes, 17 de junio de 2014

Un bosc de ciutat




El soroll és el contaminant més comú i és aquell so que és molest per a la persona que el sent. Per tant, el soroll és una cosa relativa. Però encara que depenent de la persona un so serà soroll o no, el cant dels ocells és un so agradable per tothom.

Aquest cant d’ocells el vaig gravar un divendres al jardí de casa de la meva àvia abans de tornar a casa. Vaig escollir aquest so perquè el sento quasi cada dia i és un dels sons més relaxants que sento durant el dia. Personalment, el que fa que m’agradi com sona el jardí de la meva àvia és que no és un so que la gent de ciutat el senti cada dia. Moltes vegades, quan sóc a casa meva, m’agradaria sortir al jardí per respirar aire pur i sentir el cant dels ocells, però només sentir el trànsit i el soroll de les obres.
Per això m’agradaria viure a un poble, lluny de tota aquesta contaminació ambiental i acústica.


Laia Del Collado, 4t ESO, Col·legi Casp, Barcelona

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.